En 08:a bosatt i Peking

Halloj :)

2009-04-19 @ 17:08:32


Igår hann jag inte skriva något så jag tar det idag istället. Igår hade vi en hemmatävling i skyttet. Det var normalt mycket folk där och jag satt hela morgonen och pluggade tills jag skulle skjuta. Skyttet gick inte alls nå bra men jag orkade inte hänga läpp för de utan jag var tvungen att plugga vidare.

På kvällen kom Oskar och vi tog det rätt så lugnt. Vi spelade lite spel med mamma eftersom det bara var hon hemma. Mina brorsor var ute på mopparna och pappa på Gotland och körde rally. Men vi hade det trevligt :)

Idag sov jag faktiskt ut till halv 10! Det var riktigt skönt faktiskt. Sen gick jag upp och åt nybakta scones och drack nyponsoppa :) Efter frukosten satte jag mig med pappa och tittade igenom mitt projektarbete. Det behövde omformaters och lägga till vissa saker. Men nu tror jag faktiskt att jag snart kan säga att det är klart!! Det är helt underbart!

Vid halv ett åkte jag upp till stallet och red. Det gick jättebra idag. Kändes som jag satt på en helt annan häst, han var superfin! Så det ska bli kul med Norrköping i sommar!

Nu ska jag snart åka hem till lägenheten i Södertälje och ta hand om min lilla kanin
:)

Dagens låt säger för övrigt allting just nu! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Ja har du äntligen kommit över allt?

2009-04-20 @ 22:58:55
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback