En 08:a bosatt i Peking

Glad Påsk

2009-04-12 @ 12:48:45

Ja påskhelgen börjar lida mot sitt slut men vi har ju haft ett otroligt bra väder! Imorn ska jag fira påsk med hela släkten, det ska bli trevligt  =)

Igår var vi hos Oskars släkt och åt påsklunch. Det var ett riktigt kalasväder och jag var igång tidigt för att hinna rida innan. Var ute på en jättemysig sväng med hästen =)

Nu ska jag snart ta och äta lite lunch. Har precis varit i stallet och haft hoppträning. Det gick super idag och hela min kropp värker! Jag kommer vakna med en grym träningsvärk idag, men det var de värt!

Fick även ett samtal från en helt oväntad. Det betyder mycket även fast du inte verkar tro de <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback