En 08:a bosatt i Peking

give me a break!

2009-04-17 @ 22:45:28

Fy fan rent ut sagt vad jag är skoltrött just nu! Eller ja, jag är helt slut rent allmänt också. Orkar verkligen inte med fysiken just nu som vi ligger totalt efter i. Fick tillbaka 2 prov idag som jag inte alls var nöjd med och det kändes ju sådär...

Eftermiddagen spenderades i stallet iaf. Red en liten ponny idag så det var kul :P Sen när jag kom hem var Marc hemma hos oss med Gucci :) Så det blev till att sitta och snacka en hel del. Sen tänkte jag jobba på mitt projektarbete för det ska vbar klart om en vecka. Men då ville min kusin att jag skulle komma upp och säga hej en snabbis. Och det blev ju inte direkt en snabbis....Kom hem nu liksom.... Så just nu känner jag mig inte alls så motiverad till att börja plugga....Vi får väl se om det blir sängen istället!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback