En 08:a bosatt i Peking

Feber och snorig

2009-04-08 @ 21:04:33

Nu har jag kommit hem för första gången sen i söndags. Jag har varit hos Oskar i Södertälje med hunden. Det har varit riktigt mysigt!

Men i måndags började jag känna mig lite snorig, fast bara lite och sen i tisdags har jag haft en aning förhöjd kroppstemperatur. Detta har gjort att jag i princip bara har legat i soffan hela dagarna och räknat några mattetal. Jag har iof släpat mig ut med hunden också men annars har jag inte gjort så mycket mer. Känner att jag måste bli frisk till på fredag då jag ska hoppa. Ska ha hästen hela helgen nu så jag har inte tid att vara sjuk.

Igår såg vi iaf på "Låt den rätte komma in". Jag blev rejält besviken. Den var inte bra någonstans. Den var inte spännande, inte speciellt läskig eller rolig. Bara riktigt konstig. Men men nu har jag sett den iaf.

Nu har jag precis skrivit lite på mitt projektarbete. Jag håller faktiskt på med det sista nu. Har en frågeställning kvar att svara på och det tänkte jag göra imorn. Annars så är det bara layouten som ska fixas. Det känns skönt!

Men nu ska jag försöka att sova lite så jag blir frisk! Btw, har färgat håret nu så jag är brunett igen. Blev helt okej, ser faktiskt ut som jag har ljusa slingor i utan att jag gjort det.

Men sov gött! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback