En 08:a bosatt i Peking

En kråka i halsen

2009-04-02 @ 14:16:32

Igår när jag skulle gå och lägga mig tittade jag på min mobil och insåg att jag varit poppis under kvällen. Det bästa av allt var ett sms där det stog att vi var lediga idag för att vi inte skulle till Skansen. HALLELJUA! För det första lät jag som en hora på crack igår och för de andra var jag trött och klockan var 23.30. Så jag somnade gott igår.

Vaknade vid 11.00 imorse =) Det var helt galet skönt att sova! Sen var de helat underbart väder ute idag igen. Vid typ tolv ringde Dennis och jag blev helt förskräckt över hur min röst lät! Jag trodde seriöst att jag hade svalt en stor kraxande kråka! Men jag kan ju inte påstå att rösten blev bättre efter 80 minuters snack heller så nu tänker jag försöka vara tyst resten av dagen. Det lär ju inte gå så överdrivet bra men iaf... :P

Ska försöka räkna lite matte nu och skriva på ett miniprojektarbete i Biologi Breddning. Får se hur de går. Sen ska jag ner till skyttet och hämta mina saker. Tror inte att det blir någon träning idag. Känner mig inte helt i form tyvärr....

Puss på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback