En 08:a bosatt i Peking

Torsdag....

2008-10-16 @ 17:13:18

Jaha snart va de helg igen då! =) Fett skönt! Veckan har gått superfort som vanligt. Nu är det bara 10 veckor kvar till julafton liksom :S

Imorn och på lördag har jag träning, det ska bli skitkul! *längtar* Sen efter träningen på lördag ska jag o Oskar hem till Felicia och se film med Felicia,Vasse,Ellinor och Micke =) Det ska bli jättemysigt =) Vi ska även spela lite Wii =) O på söndagen sen är jag helt ledig =) ska bara göra lite läxor o så men annars bara ta de lugnt o va med oskar, kanske åker o tränar lite skytte oxå!

Dempa de lilla aset är på Cypern hela den här veckan, men jag är glad för hans skull =) Jag skulle åkt med men det blev inte så eftersom det tog slut mellan oss. Men what the fuck Cypern finns ju kvar och de är ju rätt mysigt o ligga hemma i soffan o mysa framför en film när de regnar ute! =)

Men nu ska jag gå o plugga lite inför kemiprovet imorn och sen blir de upp till stallet =)

Hare gött! <3

Everytime I think of you the sun goes down.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Mm cypern med mig betyder ju inget

2008-10-20 @ 21:47:39
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback