En 08:a bosatt i Peking

SHIT DE VA JU HUNDRA ÅR SEN!!!

2008-10-12 @ 22:02:29

Herregud va längesen de va jag skrev nått i min blogg....
Jag har varit i Norrköping på praktik därav att jag inte har skrivit något =(

Just nu sitter jag framför matteboken och håller på att dö av tristess... *suck*
Har 40 tal som ska vara klara till imorn...

Idag har det varit värsta kanonväderet =) Åkte först hem från Södertälje imorse och satt bredvid ett fyllo på pendeln =/ Tyckte väldigt sund om honom...Han var snäll och trvlig...Dock lite för mycket alkohol....

När jag kom hem va de bara å byta kläder o åka upp till stallet o fixa med hästen. Det gick iaf bra :)
Efter stallet åkte jag till Dempa o tittade lite på film o åt middag. Lyckades även få två jävligt fina bitmärken på benen... Hmm... Vem kan va skyldig?

Så nu sitter jag här och måste plugga massa matte,duscha och bädda rent i sängen..Låter de särskilt kul? Nej...Men jag måste fortsätta...

Hare gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback