En 08:a bosatt i Peking

Lilla Rolf och Kennet

2008-10-30 @ 11:06:53

Godmorgon allihop!
Inatt hade jag och Oskar en väldigt rolig diskussion om fula namn på små barn. Detta spårade ur totalt...Men vi kom väl fram till att Rolf och Kennet va nog bland de fulaste man kunde döpa sin lilla son till. Nu säger jag inte att dessa namn är fula på de som heter det, men jag skulle inte kunna tänka mig att döpa min lilla son till Rolf =)

Anyway, idag är det torsdag och det är filmkväll hemma hos mig. Detta innebär att jag måste städa...Jippie.... Men det går väl ganska så fort när jag väl sätter igång! Ska även försöka räkna lite matte idag =P Får se hur det blir med den saken!

Byebye <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback