En 08:a bosatt i Peking

Fredag, äntligen!

2008-10-24 @ 11:32:26

Idag är det äntligen fredag =) Idag ska jag, Dempa och Jejja iväg på träningsläger i Fagersta. Det ska bli superkul! Är jättetaggad! Vi blir borta hela helgen med bara massa skyttenördar :P

Fast saker och ting är lite upp och ner i mitt liv just nu. Men som tur är har jag världens underbaraste vän, Ellinor Rydhamn! Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att jag känner dig! Du finns alltid som en stöttepelare och håller mig uppe när jag känner att jag bara vill sjunka under jorden! Stort tack till dej! Älskar dej <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jejja

Omen JAaRRå :P

2008-10-26 @ 23:56:21

Postat av: Madde

Jag älskar dej med Jejja! <3

2008-10-28 @ 08:53:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback