En 08:a bosatt i Peking

Va fan är det här?

2008-11-28 @ 19:37:40

Nu förstår jag verkligen ingenting! Fick värsta dimpen i självförtroendet. Känner mig obekväm med mig själv. Har inte känt mig såhär ful o äcklig på länge =/ Fattar ingenting! Bara för att någon kommenterat en bild ska man behöva känna sig såhär då (de är ingen bild på mig)? Jag orkar verkligen inte med det här längre, jag vill bort, bort ifrån allt. Känner hur tårarna bränner bakom ögonlocken. Ska det va såhär? När ska allt bli bra igen?

Jag förstår inte egentligen varför jag bryr mig så mycket om det här. Det är helt i onödan, slöseri på tid. Det kommer inte göra någon skillnad. Och ju mer jag försöker desto mer ledsen blir jag. Så det är väl dags att sluta upp med vissa saker som får en att känna såhär. Fan va jag hatar internet, fan vad jag hatar att jag inte förstår.

Vad ska man göra när man känner såhär?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback