En 08:a bosatt i Peking

Upprörd

2008-11-13 @ 14:59:29

Igår såg jag på insider om sacister som förgriper sig på djur. Jag blev så otroligt arg och upprörd över att det inte ens finns ens lagstiftning om detta i SVERIGE! Det hela slutade med att jag stängde av tv:n.

Snart ska jag åka ner till skyttet och skjuta allsvenskan, jag har ingen lust. Jag vill inte. Skyttet har totalt förändrats för mig och jag vet inte riktigt om jag kommer fortsätta med det. Det är verkligen en rolig sport och jag tycker att det är roligt. Men det är för mycket annat som är runt omrkring och när jag väl hinner träna har jag inte ro o stå där pch prestera. Det går bra för mina närmaste runt omkring och jag är så otroligt glad för deras skull! Men jag känner mig utanför. Det är inte som förut längre och jag vet inte om jag har någon lust att fortsätta med det just nu.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback