En 08:a bosatt i Peking

Trött

2008-11-28 @ 19:19:13

Idag började min dag inte så vidare bra... Pendeltågen var försenade p.g.a ett trasigt tåg. Jag skulle åka 8.48 från södertälje men nästa tåg skulle gå 10.03 och jag började 10.00.... Så jag fick ta bussen till fittja ist och därifrån åka med tunnelbana. Jag kom faktiskt bara 2 minuter försent :P

Dagen var kort idag, slutade klockan 12.45 =)
Träffade Dempa och Cornelia på bussen hem.

Jag förstår inte varför jag alltid blir så ledsen efter att jag pratat med dig... =/

Nu ska jag iaf äta middag snart =) Är hungrig som satan!

Dagens låt blir Millencollin- Machine 15 http://www.youtube.com/watch?v=iIle3rhD4H0
Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback