En 08:a bosatt i Peking

Temadag or not

2008-11-19 @ 08:45:00

Idag är det temadag i skolan, vilket betyder inga lektioner. Jag orkar inte gå. Ska skjuta, rida och plugga till matte D provet som är imorgon ist. Det är säkert roligt men det känns så onödigt när jag har så långt att åka och så ska jag inte ha några lektioner.

När jag vaknade första gången idag så skulle älsklingen åka till jobbet, så jag blev kvar själv i sängen =( Sen ställde jag väckarklockan på 8.30 men jag vaknade innan den ringde. Kan inte slappna av längre när jag ska sova. Vaknade och såg att det var sol ut iaf, så de va ju skönt. Men ändå är jag på så himla dåligt humör!!




I gotta say what's on my mind
Something about us
Doesn't seem right these days
Life keeps gettin in the way
Whenever we try, somehow the plan
Is always rearranged
It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok...

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
World someday
But at least for now
I gotta go my own way

Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
And I watch them fall every time
Another color turns to grey
And it's just too hard to watch it all
Slowly fade away
I'm leaving today 'cause I
Gotta do what's best for me

//Juwen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback