En 08:a bosatt i Peking

SUCK

2008-11-17 @ 19:55:54

Tiden går så himla himla fort! Jag hinner verkligen inte med allt jag vill!

I lördags va det Nackaträffen. Inskjutningen gick skitbra! Sköt 190 där. Men sen när jag började gick det allt sämre... Slutade på 362, lustigt det där att det kan bli så fel.

På söndagen va jag o övningskörde =) det gick kanon =) har förhör nästa helg på de första 39 sidorna i boken ^^ På kvällen va jag på hockeymatch, Segeltorp- Leksand. De va en rätt dålig match men segeltorp vann iaf =)

Idag har jag haft en lektion i skolan och de va matte. Har matte D prov på torsdag som jag måste plugga till. Så det ska jag väl roa mig med nu! Ha en go kväll!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback