En 08:a bosatt i Peking

Stå still med höften!!!

2008-11-19 @ 11:22:30

Kom precis hem från skyttet nu. Har skjutit serietävingen idag. Det gick väl okej. 94,91,95 och så 89...Sammanlagt 369 p. Jag förstår inte att det ska vara så himla svårt att stå likadant inför alla skott. På nått jävla vänster ställer jag mig inte likadant med höften. Och det som är så typiskt är att jag ändrar höften omedvetet när det börjar gå bra. För då slappnar jag av och slutar tänka på hur viktigt det är att ställa sig likadant! Men men jag får öva på det. Börjar ligga stabilt runt 370 nu iaf så de är ju en liten bit på vägen iaf!

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag upp till stallet med Jeanette o rida =) Det blir nog ganska så trevligt i det här vädret =)

Pusspuss !!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Gick inte så bra för mig idag, men men...

Man kan inte alltid skjuta bra.

2008-11-19 @ 21:27:11
URL: http://doenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback