En 08:a bosatt i Peking

Söndagsångest

2008-11-30 @ 14:17:14

Jaha då va det söndag igen då...Fan va jag hatar söndagar, de har ingen funktion. Idag är det ju iof första advent så de är ju mysigt. Men hur mysigt är det på en skala när man ligger hemma och är förkyld,hostar och har feber?

Igår va jag i kyrkan med mamma på en gudstjänst. Jag har nämligen en religionsuppgift jag måste göra. Så därav att jag var i kyrkan. Det var ganska så mysigt förstås med alla ljus och barnkören som sjöng. Man fick nästan lite julstämning! =)

Efter att jag kommit och ätit lunch var jag ute och övningskörde med pappa. Det gick verkligen skitbra! Vi tränade på att starta i brant backe och de gick kanon! =) Jag hade också tränat på att tvärnita och precis där vi hade övat det kom det ett rådjur framspringande! Det var galet nära att jag körde på det, jag såg den i ögonvrån och kände nästan hur den sprang in i högra framhjulet. Men den vände i sista sekund som tur var! *pust*

Nu ska jag väl ta o sätta igång med min uppsatts.... Skulle ha tränat skytte idag men de blir inte av med den här förkylningen... =(

haha juste jag glömde säga en sak :P Igår lärde jag vår lilla valp vacker tass :P Hon var superduktig =) Det slutade med att hon la upp båda tassarna som "give me ten" haha :P

Dagens låt: Papa Roach - Reckless http://www.youtube.com/watch?v=InVUqMk8M6Q
Aja, nu måste jag sluta skriva :P
Hare gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback