En 08:a bosatt i Peking

Slask å slask o åter slask

2008-11-26 @ 19:03:31

Jaha nu håller snön på att smälta bort igen då... Suck suck.... Men förhoppningsvis så kommer det mera snö! Jag har precis kommit hem från stallet, var ute och galloperade i snön :D det var lite roligt förstås :P Snart ska jag ta o äta lite middag.

Imorse hade jag svenska litteraturprov...Inte så jättekul, men det gick skitbra iaf :D så jag känner mig nöjd! Igår skulle ja ha gått till skolan men det blev inte av för jag hade feber på måndagskvällen. Så jag sov till halv 11 ist :P skönt skönt =)

Nu ska jag ta o sätta mig och förbereda mig inför nationella proven i Matte D. Ska göra ett gammalt prov. Får se hur det går!


Den bästa låten just nu är helt klart Power Shift med Sonic syndicate!!!! Får gåshud!
http://www.youtube.com/watch?v=UQFbnnQYlAk  ENJOY!!!

Pussspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback