En 08:a bosatt i Peking

Put on a happy face and smile

2008-11-30 @ 16:28:05

Jag hoppas verkligen att saker och ting kommer att lösa sig nu! Jag vill verkligen det!! Nu har det varit en väldigt dyster höst och det har känts väldigt tungt! Men jag hoppas att det ska bli bättre nu!

Dennis, jag önskar verkligen att allt kommer att gå bra för dig nu och det blir så som du hoppas. Jag vill att vi ska kunna umgås utan tjafs och bråk hela tiden. Det har vi gjort tillräckligt! Men det svider som fan fortfarande och ingen av oss har gått vidare 100 % än. Men nu kan man iaf leva med det och det har kommit in andra personer att tycka om ist. Så varför inte lägga ner alla vapen och sluta fred och ha trevligt ist? För vi tycker ju om varandra innerst inne, det är därför det har blivit de här dumma missförstånden. Så kan vi vara vänner nu?

Elin, du o jag har kanske inte haft den bästa hösten heller. De var i somras som någonting hände mellan oss. De va kanske inte en sådär jätterolig historia och den tycker jag vi tar och suddar ut. Saker och ting har kommit ut bakvägar och det har blivit missförstånd som vanligt. Men nu känns det som att vi kanske är påväg tillbaka iaf? =) Det skulle kännas skönt!

Mikaela, mitt lilla mongo. Jag vet inte vad som hände mellan dig o mig i somras. Men vi prioriterade lite olika och till slut så gled vi isär helt. Under praktiken ville jag i princip strypa dig varje dag, och jag vet att det var ömsesidigt! Men sen kändes det ändå som att vi hittade tillbaka lite grann. Sen så vet jag inte vad som hände men vi tappade kontakten igen. Och just nu har vi någon extremt konstigt realation som jag inte ens kan förklara. Ena dagen vill jag strypa dig och jag tycker att du är en riktig jävla bitch! Medans andra dagar så pratar vi nästan som vanligt och jag kan känna att jag saknar mitt lilla mongo! Can we just be friends like before?

Oskar, tack för att du står ut med mig och mina problem och svackor hela tiden! Utan dig vet jag inte riktigt vad jag skulle ha sysslat med just nu. Du är verkligen en så otroligt stor tröst i alla lägen och jag älskar verkligen dig! <3

Detta var nog det mest känsloladdade inlägget jag skrivit men jag hoppas verkligen att allt detta kan lösa sig! För jag älskar ju er allihopa! <3

Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback