En 08:a bosatt i Peking

Ont i halsen-dag

2008-11-21 @ 11:13:38

Idag gick jag inte till skolan, har ont i halsen och i magen. Hade iof ont i halsen igår oxå men på kvällen fick jag värsta kramperna...De va inte så kul.

Matteprovet igår gick inte så bra som jag hade hoppats så jag får satsa på nationella nu den 10 december! Efter  provet ringde Oskar och undrade om jag skulle med till Oslo. Fick en liten chock över den ställda frågan men det slutade med att vi inte behlvde åka dit. Vi skulle ha lämnat lite saker åt en tysk som jobbar på hans jobb, men vi slapp åka :P istället hamnade vi på middag hos hans föräldrar vilket oxå var mysigt! Men jag hade lite ont i magen som sagt...

Vid fikat efter middagen spårade allt ur och det slutade med att hela familjen och jag satt och disskuterade snoppar ( det är alltid jag som lyckas hamna i dessa konversationer)! Det var väldigt underhållande och det slutade med att vi var tvungna och söka på internet efter den minsta snoppen. Hittade en väldigt liten sak men jag har ingen lust att lägga upp den här :P

Nu har jag precis kommit hem till Djurö och ska äta lite lunch  med mamma. Sen blir det nog till att plugga till kemi och svenska provet nästa vecka! Sen ska jag ju såklart ladda upp lite inför  tävlingen imorgon, det blir inge rida av idag inte.

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback