En 08:a bosatt i Peking

Nacka Forum

2008-11-01 @ 16:55:30

Hejsan Svejsan!
Igår va jag och Oskar i Nacka Forum för o shoppa lite. Jag kan säga att jag blev väldigt förvånad över hur stort det var där inne nu när det var nybyggt! Det kändes nästan som när jag var i ett köpcentrum i Miami. Sen råkar det ju vara så att det är sveriges största köpcentrum också =)

Anyway, jag hittade en jättefin och mysig vinterjacka på stadium. Och jag hade dessutom turen att det var 20 % rabatt på alla vinterjackor fram till på söndag, vad är oddsen liksom? :P Oskar köpte en t-shirt och en jättemysig tjocktröja på MQ så nu ser han ut som en liten nallebjörn =)

när vi skulle åka hem kom jag på att jag hade lovat mamma o köpa en hel lax på Coop Konsum eftersom det var extrapris. Så vi fick gå till Coop där vi hittade en riktigt stor firre =) Vi stannade även till vid Jam Jam o köpte Slush. Det var premiär för mig, har aldrig ätit det innan. Det va kanske lite för sött för min smak :P

När vi var klara skulle jag ner till skyttet med Dempa och Andreas. Men det blev bara Dempa och jag för Andreas orkade inte den lata jäkeln! :P Det kändes faktiskt bra på träningen, jag hade balans och skottet låg bra. Resultatet blev 370 p =) 8 poäng ifrån mitt personbästa, jag är nöjd men jag trodde det gick bättre!

Aja, sen var det dags att fara till Arlanda ( gud va jag flänger!!! ) för att hämta Oskars föräldrar som varit i Rom. Påvägen dit blev det snöstorm...Blääää.... Men det slutade iaf med en italiensk middag i Södertälje =) Det var mysigt! När vi sen kom hem somnade vi på soffan och vaknade 01.17 o jag blev på dåligt humör.... Det va min fredag!

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback