En 08:a bosatt i Peking

Lördag

2008-11-08 @ 16:12:43

Herregud va tiden går fort! Jag har inte ens tid att skriva i min blogg! Nu är det 6 dagar sen jag skrev något!

Första skolveckan efter lovet har nu passerat! Det har gått bra =) Fick tillbaka mitt fysik prov, hade bara 3 fel på hela provet! *mycket stolt* Nu har jag precis kommit hem från Solna. Har varit på Luftgevärstävling för första gången på säsongen =) Det var mycket roligt! Mitt mål för dagen var att skjuta över 360 p vilket jag gjorde =) Sköt 366 p och kom på 3:e plats =)

Nu ska jag ta o plugga lite innan Oskar kommer hit. Då ska vi sjunga lite sing star o äta god middag =)
Hare gött så länge!
Pusss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback