En 08:a bosatt i Peking

Fullt upp

2008-11-24 @ 20:26:29

Halloj!
Denna helg har varit fullspäckad! I lördags var det Kretsmästerskap i Tibblehallen, det gick helt okej i grundomgången förutom ett tapp på en 42:a... Vann iaf min klass så jag är vidare till förbundsmästerskapet =)

På kvällen kom Oskar och han hade köpt det nya guitar Hero så det satt vi o spelade med trummor,gitarr o mick :P galet roligt tills jag somnade 20.45 för att jag var så trött :P haha vaknade sen klockan 23.30, de var lite mindre kul...

På söndagen var det tävling i Brännkyrkahallen ( min skola). Denna dag gick det bättre än igår men jag hade ett tapp på 42 IGEN... Men men jag slutade på 370 p vilket är det bästa jag skjutit på en tävling så jag var nöjd. Jag kom sammanlagt 2.a =) Stog även bredvid Oskar Theorin och sköt idag och han stog och tittade på mig när jag sköt. Så efter tävlingen var slut fick jag massor med bra tips och knep på som jag ska använda mig av vid nästa träningstillfälle =) Man tackar och bockar! =)

Nu har jag ätit middag för typ 30 min sen. Har varit uppe hos hästen men det blev ingen ridning för han har tappat en sko. Men hovslagaren kommer imorgon =) När som helst kommer Oskar och då ska vi ta en vinter promenad med hundarna =) Det ska bli mysigt!

Ha en trevlig kväll!
Pusss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback