En 08:a bosatt i Peking

D-Day

2008-11-27 @ 13:39:32

Idag vet jag inte ens vart jag ska börja... Det har hänt alldeles för mycket saker och jag orkar inte med nått av det!

Men men klockan ringde 06.00 imorse, jag försov mig till 06.45, bussen gick 07.10. Fick springa upp till bussen i slask. Men när jag väl kommit upp till busshållplatsen var den bussen inställd och jag fick vänta i 30 minuter på nästa buss. Detta  reaulterade i att jag kom försent till skolan. På morgonen hade jag en lång sms-konversation med en kompis som inte ledde någon annan stans än att jag blev arg och ledsen. Jag förstår inte vad jag gör för fel längre så nu orkar jag helt enkelt inte mer.

När jag kommer till skolan börjar min klass ändra på fysikprovet som vi har nästa vecka på 2 kapitel. De tycker att det är för mycket att plugga på ( wtf vi går natur) så ist för att jag provet nästa vecka så delar de upp provet i 2 prov så jag får ett till prov att plugga till ist för att ta det samtidigt!!!

Sen får jag reda på att min kompis är gravid (!) o att en annan har kondylom. Som om det inte räckte med mina egna problem!? Sen när jag ska åka hem får jag sällskap av M vilket ger en ganska så spänd stämningen men jag börjar att skratta åt det efteråt.

Så nu har jag precis kommit hem o ska ta det lite lugnt innan jag blir galen. Ska åka upp till hästen om ca en timme. Får se om jag överlever till ikväll. Möjligt att det kommer ett till inlägg då.

Dagens låt: Simple Plan - I´m just a kid http://www.youtube.com/watch?v=OBh0becnDg0
Den passade bäst in på hur jag känner mig idag!
Finns det hopp för mänskligheten?

Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback