En 08:a bosatt i Peking

Tråkdag

2008-12-05 @ 16:48:11

Idag kan det vara så att det har varit bland den tråkigaste dagen i mitt liv. Var på vårdcentralen imorse för och kolla vad det är för fel på mig eftersom att jag aldrig blir frisk. De tog lite blodprover men skickade sedan hem med igen med ett virus som kommer försvinna. KUL, hur länge ska jag gå runt med de liksom? Inne på min andra vecka nu...

Men men dagen roade jag mig med att fota lite bilder på mig själv, haha! Hur tråkigt får man ha? De tråkigaste av allt är att jag inte får träffa älsklingen ikväll. Han har europacup hela helgen så matchen börjar klockan 7 ikväll. Men jag får väl försöka överleva ändå =)



Puss på er alla! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback