En 08:a bosatt i Peking

Still sick

2008-12-01 @ 10:52:07

Igårkväll kom Elin och Alex föbi och hälsade på =) Det var lite trevligt förstås =) Alex berättade dock en inte lika så trevlig historia om en tjej som haft sex på fyllan på en finlandsfärja. Det visade sig senare när polisen ringde att hon hade döda parasiter i sig från en död människa. Och de undrade hur hon hade fått det. Då visade det sig att killen hon haft sex med var en kille i 20-års åldern som jobbade extra på en begravningsbyrå....Ni kan ju räkna ut själva varför hon hade döda parasiter i sig...

Efter att de hade åkt så duschade jag o Oskar och bäddade rent sängen. Min bror hade varit ambitiös och strykit örngotten så de var alldeles perfekta =) Så det var hur mysigt som helst och krypa ner i sängen och kramas och se klart på Transformers och äta godis <3

Idag är jag hemma från skolan för jag är fortfarande förkyld som ett as och har ont i huvudet. Har iaf ingen feber just nu. Ikväll är det styrelsemöte nere på skyttet. Får se om jag tar mig dit. Nu ska jag iaf ta o dricka lite te och äta lite frukost. Sen ska jag ta mig an lite skolarbete.

Ha en bra dag! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback