En 08:a bosatt i Peking

Övningsköra blandat med Ikea och sushi!

2008-12-07 @ 15:44:15

Igår skulle mamma och pappa åka till Älvsjö för att gå på afghanutställning. Jag mådde fortfarande inte helt hundra men jag bestämde mig för att åka med. Det slutade med att det var jag som skulle köra dit =) Det gick faktiskt jävligt bra =) Mötte 2 rådjur på vägen, men jag hann tvärnita :P

Väl framme i Älvsjö träffade vi Mark och tittade på massa hundar. Fick veta att Thorn inte längre finns, vilket gjorde mig väldigt ledsen. Men det är sånt som händer och han var ju trots allt gammal. Efter utst'llningen åt vi på McDonalds :P Och efter mycket tjat på pappa så åkte vi till IKEA =) Där köpte vi bland annat lite nya saker till badrummet =) Det kommer bli fint =) Sen kom älsklingen dit efter hockeyn och jag åkte med honom hem.

Vi hade bestämt oss för att äta sushi ikväll. Det kan vara så att det var det äckligaste jag någonsin smakat i hela mitt liv! Fy fan! Så det slutade med att vi köpte pizza till mig =)

Nu sitter jag och väntar på att oskar ska komma hem från hockeyn. För vi ska gå på bio ikväll och fira att vi har varit tillsammans i 4 månader =) Det är ju inte så lång tid ännu men iaf =) Ha en bra kväll ni med!

Pusspuss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback