En 08:a bosatt i Peking

Oj, oj, oj vad jag ligger efter i bloggandet!

2008-12-18 @ 16:53:53

Hej allihopa!
Har haft fullt upp så jag har inte hunnit med ett enda inlägg den här veckan. Men jag tänkte först dra helgen lite i sin korthet.

Fredag
Blev en ganska så lugn dag och kväll. Tittade på idol finalen med älsklingen och brorsan. Hade mysmiddag och var ute och gick med hundarna =)

Lördag
Skyttetävling i Solna. No comments. Var inte som planerat. Men men stämningen blev på topp när jag mötte upp Patrik i stan =) Vi tittade på lite julklappar och pratade en jädra massa skytte, blev preliminärt bokat att jag ska med ner till Swedish Cup, kul kul =) Men efter att vi gått runt ett tag så blev det för jävla kallt så vi gick på bio och såg " Vi hade iaf tur med vädret, igen". Haha den var galet rolig, det verkade även som att alla andra i salongen också tyckte de =P

När jag kom hem sen på kvällen åt vi grillat och drack lite vin =D Sen efter det blev det TP med hela familjen, lagvis =) Jag och Oskar vann =) Grattis till oss =)

Söndag
Denna dag var det fullt upp. Jag och pappa började med körkortsteori på förmiddagen och sedan blev det ut och köra. Vi övade mycket på att köra i åttor och backa och parkera mot föremål. Det gick verkligen skitbra! Går verkligen framåt med körningen nu =) Haha men vi hade även denna gång en lite mer kaosartad situation =P Vi kom på en smal väg och det fanns inga mittstreckade linjer så ni vet hur smalt det är. Vägen var extremt krokig och mitt upp i allt möter jag en buss!!! Haha jag trodde vi skulle dö, men jag löste det som en rutinerad förare och var tvungen att nåsa på diket lite =P

När jag kom hem sen var det födelsedagsfirande hos mormor och morfar. Min morfar och kusin har fyllt år så vi var där ett tag. Sen friserade jag valpen och hon blev helt bedårande söt! Det är snart dags för utställning, det lutar åt den 14 februari =) Och sist av allt på denna dag så började jag och älsklingen med att göra ett eget pepparkakshus! Det kommer att bli så himla grymt bra när det är klart! Då kommer ni garanterat få en bild!

Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback