En 08:a bosatt i Peking

Memories

2008-12-03 @ 12:58:16

Tjoho!
Idag har jag suttit och tittat på gamla bilder hela förmiddagen i väntan på att Ellinor ska maila mina fysikuppgifter. Jag har hittat på extremt många vackra bilder, speciellt från Gotland! Jag älskar verkligen Gotland. Jag har så många underbara minnen därifrån och även om saker har förändrats sen bilderna togs kommer jag alltid att komma ihåg dem! Men som tur är kommer det nya personer in i livet att uppleva saker med och nya platser att upptäcka, så Gotland kommer alltid att vara underbart för mig! För mig är det kärlekens ö och jag älskar det! <3


Det är ju för vackert! Tycker inte ni det?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback