En 08:a bosatt i Peking

Jingle bells, jingle bells

2008-12-18 @ 17:05:58

Idag hade vi som sagt religionsprov.. Jag tror faktiskt att det gick bra, det känns iaf som det. Fick även veta resultatet på mitt litteraturprov, VG+. Jag va typ näst bäst =) Just nu går det verkligen skitbra för mig i skolan! Har fått mitt schema för nästa termin också. Har inte bestämt mig om jag ska läsa matt E än. Men om jag inte gör det så har jag max 3 lektioner per dag =P

Efter provet åkte jag och Mickan in till stan och handlade julklappar =) Jag hittade äntligen det jag skulle och jag längtar tills julafton =) Speciellt natten haha ^^

Snart ska jag dra ner till skyttet och skjuta allsvenskan. Förväntar mig inte något toppresultat idag eftersom jag inte har hunnit träna nått den här veckan. Men men resultat kommer kanske senare!

Pusspuss <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback