En 08:a bosatt i Peking

Bulleri, bulleri snoooopp!

2008-12-02 @ 12:47:45

Jaha, då ar jag ännu en dag framför mig hemma o va sjuk. Har inte blivit nå bättre än... =( de är nå himla segt de här! Men jag har mycket tid att ägna åt skolarbete och jag får väldigt mycket gjort! =)

Igår skrev jag klart min religionsuppsatts. Den blev sammanlagt 7 sidor =) Jag räknade 2 sidor matte och gjorde extra uppgiter i fysik iför provet på torsdag =) Nu har jag precis räknat klart de sista uppgifterna och väntar på att Ellinor ska scanna in de nya till mig.

Igårkväll hade jag och Oskar världens skrattanfall, jag minns inte när jag skrattade så mycket som jg gjorde igår!!! Vi låg i sängen och så började jag att leka med kameran och till slut hade vi så extremt knäppa och fula bilder så jag vek mig av skratt! =) De var kul! Sen gjorde jag även om Bulleri,bulleri bock :P Det blev mycker mycker roligt :P

Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag lägga mig i ett varmt bad! =)

Vill oxå säga stort grattis till alla som fyller år idag! Morfar, kusin Tim och Marcus, GRATTIS!!!! :D

Vi hörs kanske senare!
Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback