En 08:a bosatt i Peking

Är det bajs på det andra tuggbenet också?

2008-12-04 @ 12:53:56

Haha jag tänkte börja med att berätta om min kväll igår. Den var ganska så underhållande! :P


Igårkväll satt hela familjen och åt middag och hade jättemysigt. Mamma hade köpt blåbärsglögg och lingonglögg som vi satt och drack efteråt. Under glöggandet kom det på tal om att jag hade lärt den stora hunden vacker tass. Så det skulle jag visa. Och när jag skulle visa det så reste jag mig upp från middagsbordet och tog med lite tortellini som godis. När jag kommit upp från bordet ser jag hur det är små bruna fläckar på golvet, först i köket, sen i vardagsrummet och även i hallen... Ni kan ju gissa vad de va...Just precis, HUNDBAJS! Då hade valpen bajsat inne när vi satt och åt, sedan hade hon trampat i det och smetat ut det i nästan hela huset.... Detta resulterade i att jag inte ville ha lilla valpen efter mig med bajsiga tassar, men självklart ville hon också va med o göra vacker tass. SÅ jag fick försöka skynda mig bort från henne. Oskar satt bara och skrattade, pappa höll på att spy när han skulle duscha av henne. För då satt det bajsklumpar i pälsen...Mamma skurade av golvet och såg att det nya tuggbenet var fullt med bajs. Då undradehon om det va bajs på det andra tuggbenet också. Då började jag skratta... Det var ju iaf ett trevligt avslut på den mysiga middagen med glögg efteråt. Eller vad tycker ni? :P


 



 

Idag hade jag fysikprov kl 08.10, så jag pallrade mig upp med oskar vid 5.45 för o äta frukost. Vi hade värsta mysfrukosten i soffan och jag kände att jag verkligen inte hade lust att åka till skolan för att göra ett prov. Men men kl 6.39 gick bussen och jag sov som en stock hela vägen in till stan.

Fysikprovet gick iaf bra, så det var skönt! Nu har jag precis ätit lite lunch och vet inte riktigt vad jag ska ta och hitta på =) Jag ska iaf visa er några roliga bilder som jag och Oskar tog igår när vi hade lite tråkigt på kvällen! Ni måste också se detta youtube klipp med Björn Gustavsson, det är helt galet roligt! Titta noga på hans ben när han ramlar han ser så efterbliven ut! http://www.youtube.com/watch?v=VQvUpdPVfAc&feature=related


 


 
Otroligt vackert!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback