En 08:a bosatt i Peking

VILKEN JÄVLA HELG!!

2008-08-11 @ 21:02:34

Halloj!
Nu har de gått några dagar sen jag skrev, har inte varit hemma på ett tag. I torsdags kom sötnosen hem, äntligen! Han har varit borta i 2 veckor! Så de va mysigt att träffas. På fredagen var jag med Elin =) Vi skulle ha dragit in till stan på Go08 men vi satt hemma o hade vår lilla egna fest hahaha ^^

På lördagen var de släktträff =P Sötisen va med och satt och härdade ut tsm med kusinens pojkvän haha =p Efter det drog jag till söder för o möta upp Bella, och efter det åkte vi hem till Felicia på grillfest =) Det var så himla kul o träffa alla kompisar igen! Det blev ett jävla drag lite senare på kvällen och Aron och jag hade en djup disskussion om trummisar =P Jag minns dock inte vem som vann den =p När de va dags o dra hem vet jag inte riktigt vad som hände men jag sprang runt i strumpor med Elli, Bella och Aron haha =p

Kom till Södertälje efter ett tag och sen var de väl lite mindre trevligt... haha men på söndagen va allt bra igen =) Då var de dags o åka o hälsa på familjen Emt. De va jättemysigt! =)

Denna helgen har varit galet rolig! Hoppas ni har haft det lika bra =)

Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback