En 08:a bosatt i Peking

Tjoho =)

2008-08-04 @ 15:17:09

Här sitter jag och äter blodpudding, nyttigt, nyttigt =p

Igår va jag på bio med Mange, MIckan och Dempa. Vi såg Batman. Den va faktiskt jävligt bra! De är för jävla synd att inte Heath Ledger lever bara....Han var grym i denna film! Så jag kan ju rekommendera er att se den om ni gillar honom! =)

Idag har de inte hänt så mycket än. Vaknade vid halv 12, blev rätt sen natt igår med. Men jag hade iaf trevligt =) Så hitills har jag städat lite och varit ute med hunden en sväng =) ska gå och duscha snart har jag tänkt =)

Skulle åka in till stan idag för o fika med Daniel, men jag känner att jag inte orkar de. Är trött och har ont i huvudet, så jag ska nog ta en ipren. Men de blir ju fler tillfällen och fikat lär inte ta slut =p

Nu ska jag återgå till min nyttiga lunch! =) Ha en fin dag!
Pöss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback