En 08:a bosatt i Peking

SKOLA IMORGON....

2008-08-19 @ 21:39:45

Idag va de sista dagen på sommarlovet...Och inte va de fint väder heller...Jag gick upp klockan 6 för o se kvartsfinalen i handboll mellan Sverige-Norge. Sverige åkte på pisk med 24-31. Men Norskorna är ju andra bäst i världen oxå, så det var ju ganska så väntat. Sen när matchen va slut kom Oskar från jobbet och vi gick o la oss igen. Sen gick jag upp och tittade på höjdhoppsfinalen med Stefan Holm... Inte fan blev de nå guld där heller, även fast Stefan hoppade riktigt bra fram till 2.34.
Awbaris Queen Of Everything
Vid 6 tiden kom Dennis,Jonte och Andreas med mopparna. Vi åkte ner till skyttet för att skjuta lite luftgevär. De gick sådär :P jag var lite ofokuserad för jag fick precis veta att våran lilla valp kommer hem ikväll! Det ska bli så galet mysigt! Hon är en kopia av sin mamma som vi har hemma hos oss. Nu ska vi bara komma på ett namn :P

Hare gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback