En 08:a bosatt i Peking

SISTA HELGEN INNAN SKOLAN

2008-08-17 @ 17:22:11

Jaha då har sista helgen innan skolan börjar varit då. Det har faktiskt varit en riktigt bra helg =)

I fredags så var jag med Dempa på dagen och såg lite OS o sjöng sin star =P Sen på kvällen hade vi lite mys med släkten och så kom Oskar på kvällen =) När vi låg och tittade på film så knackade det på fönstret och utanför stod Elin =p Då hade Elin,Andreas, Dennis och Jonte åkt ner hit =) För klockan 00.00 blev Andreas 15 år och va tvungen att inviga moppen =)

På lördagen åkte familjen och hälsade på vår foderhunds valpar! De var urgulliga! Och det slutade med att vi köpte en valp så skulle vi få våran foderhund. Så på torsdag kommer våran lilla valp hem!!! Det ska bli så otroligt mysigt!

Senare på kvällen hade vi en liten kräftskiva =) Det var jättetrevligt, dock inte att händerna luktar så illa efteråt =p Jag gick o la mig rätt tidigt för idag söndag var det skyttetävling =) Det var förbundsmästerskap i gevär 6,5 i Tullinge. Det gick faktiskt väldigt bra för mig idag =) Jag tog en riksmedalj vilket jag är väldigt nöjd med!

Nu har Dempa precis åkt hem och jag ska gå och käka lite snart =)

Ha en trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dennis

Fett nice med våra medaljer!

2008-08-17 @ 17:52:33
URL: http://doenie.blogg.se/

Postat av: Madde

Ja vet!!! FETT NICE!!!

2008-08-17 @ 20:02:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback