En 08:a bosatt i Peking

Regn,regn o åter REGN!!!

2008-08-05 @ 11:34:19

Ärligt talat så börjar jag ju att undra på allvar va de e för fel på detta väder?! Det har blåst och spöregnat hela j*vla natten och morgonen!!! Inte direkt så att jag har lust att gå utanför dörren idag....

Idag vaknade jag iaf tidigare än igår =) Redan klockan 9.38 haha =) Då kände jag mig faktiskt utvilad ändå, skönt! Igår gjorde jag inte ett himla jota på heeeeeela dagen! Satt mest och spelade gura. Sen på kvällen hade jag dock ett väldigt roligt videosamtal med Peter =) Måste medge att han va grym på gitarr.... Så där satt vi tills klockan va halv 3 ^^ Lite väl sent kanske men de va kul =)

Nu ska ja iväg o hitta på nå skoj =) Får se va de blir, inte ut iaf =p

Vi hörs!
Byebye

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback