En 08:a bosatt i Peking

Godmorgon!

2008-08-03 @ 11:04:37

Godmorgon alla otroligt pigga och glada människor denna söndagsmorgon (förmiddag)!
Jag har varit väldigt seg hela morgonen, och har inte orkat äta frukost än. De blev rätt sent igår...Jag förstår egentligen inte de där med att ha på mobilen dygnet runt, men ändå har jag de... Då får man ju oxå räkna med att den ringer eller någon skriver ett sms. Så sista sms:et fick jag 03.46 och efter det kunde jag ju inte sova =p

Idag hade jag tänkt att det skulle vara sol o varmt. MEN till min stora besvikelse så ville inte vädret sammarbeta med mina önskemål. Så de är rätt gråmulet här, KUL!

Så vad ska man hitta på idag då? Rummet ser ut som en mess här hemma så jag måste nog ta mig samman och röja lite. Sen skulle jag träffa Dempa en stund om jag förstod det hela rätt. Så vi får väl se vad som händer =) Och om jag får bestämma så kommer detta att bli en kalasdag med sol o bad =) Men vi får väl la se!

Take care!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback