En 08:a bosatt i Peking

Första inlägget

2008-08-02 @ 19:50:32

Jaha ja...Har haft min blogg bra länge nu utan att skriva ett enda inlägg....Hmm... Varför då ha en blogg? Jo jag har väl aldrig riktigt satt mig ner och tittat på hur man skulle göra för att skriva ett inlägg. Men teknisk som jag är (haha de kan ju disskuteras) så har jag nu äntligen lyckats med att ta mig i kragen och skriva mitt första inlägg.

Idag vaknade jag upp i Älvsjö hos min kära vän Mikaela. Vädret var pisstråkigt och Mickans pappa va helt jättetrött och sa att jag inte var normal ^^ hmm...sen kom vi även fram till att han var inte heller speciellt normal =) Men iaf... efter lunchen åkte vi in till den stora vackra regniga staden haha :P De märktes ju att Pride- festivalen var igång kan man ju säga... Mycket, mycket intressanta människor var ute och rörde på sig från alla möjliga länder =) det var nästan så att det var roligare att se på människorna istället för kläderna vi skulle köpa :P

Nu har jag precis ätit min otroligt lyxiga middag gjord på kokt tortellini med smält smör... *mums* eller nått. Ska fortsätta med att spela gitarr nu sen får vi se hur kvällen slutar =)

Ha de gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback